Jesteśmy kameralną agencją marketingu online, ale z bardzo doświadczonym zespołem i jeszcze większym potencjałem docenionym przez przede wszystkim klientów, a także Google w programie Google Partners Rising Stars dla najszybciej rozwijających się agencji w Polsce, mającą status Partnera Google Premium.
Aktualnie poszukujemy doświadczonego, sprytnego i nastawionego na efekty kandydata na stanowisko Specjalisty ds. Sprzedaży (New Business Manager), który wesprze nasz zespół w dalszej ekspansji rynku polskiego i nie tylko.
Specjalista ds. Sprzedaży (New Business Manager) będzie odpowiedzialny za pozyskiwanie nowych klientów. Sprzedaż realizowana będzie w kilku etapach od generowania i kwalifikowania potencjalnych nabywców, poprzez budowanie bazy klientów i prezentowanie naszych rozwiązań marketingowych.
Jeżeli:
- masz doświadczenie w sprzedaży usług SEM/SEO
- jesteś osobą zdeterminowaną, potrafiącą realizować wyznaczone zadania
- nie boisz się ludzi i wychodzisz pierwszy z inicjatywą,
- potrafisz zdobywać zaufanie i budować długoterminowe relacje
- angażujesz się, aby podnosić swoje kwalifikacje
- lubisz rozmawiać z ludźmi i sprawiać, że Ciebie słuchają, a Tobie sprawia to przyjemność
- czujesz Internet i chcesz pogłębiać swoje doświadczenie w marketingu online,
- lubisz czasem napisać coś dłuższego niż SMS i nie robisz (za dużo) błędów ortograficznych,
Mamy dla Ciebie pracę na pełen etat!
Co będziesz robić?
- będziesz proaktywnie generować leady sprzedażowe z pomocą nowoczesnego systemu CRM,
- kwalifikować leady pozyskane z różnych kanałów marketingowych,
- umawiać i samodzielnie prowadzić spotkania sprzedażowe
- prowadzić negocjacje,
- współpracować z accountem i analitykiem przy wspólnych projektach
Wymagane:
- co najmniej 2 lata doświadczenia w sprzedaży usług SEM/SEO z sukcesami
Mile widziane:
- doświadczenie w sprzedaży do klientów „leadowych”
Oferujemy:
- stabilną pracę w fajnym, zgranym zespole
- atrakcyjne, dobrze i uczciwie skalkulowane prowizje
- kilka unikalnych „asów w rękawie” do rozpoczynania i domykania sprzedaży
- współpracę ze znanymi markami
- realne możliwości rozwoju (wewnętrzne i zewnętrzne programy szkoleniowe)
- ciągły kontakt z najnowszymi technologiami, możliwość stałego pogłębiania wiedzy i wymiany doświadczeń
- niekorporacyjną atmosferę
- ubezpieczenie i pakiet medyczny
- biuro w dobrej lokalizacji, ze świetną stołówką